tirsdag 17. mars 2009

walk of fame slash shame



Anette og Linn vaaknet til et rimelig hoyt skrik her sondags morgen. Anne-Bente hadde tatt turen inn paa badet for aa tisse, men da hun kastet et kort blikk i speilet forst fikk hun sjokk! "hva som skjer?" kommer det gryntende fra Linns trotte tryne.
"ER DET NOEN AV DERE JENTER SOM HUSKER AT VI TOK EN TATOVERING I GAAR"? skriker Anne-Bente. Da var jentene fort paa beina, kastet klarne og undersokte sin egen kropp.
Linn fant sin under venstre kne, Anette sin paa trusekanten og Anne-Bente hadde faatt den plassert paa halsen! What a night.. pusslespillet begynte aa falle paa plass. De begynte aa mimre, og husket de hadde gaatt nedover paa Hollywood stjernene da de fant ut at de kunne jo gaa aa tatovere hver sin stjerne istedet for aa gaa paa nattklubb som i utgangspunktet var planen.
Saa naa har da jentene hver sin stjerne tatovert paa forskjellige kroppsdeler! denne turen vil hvertfall aldri bli glemt. naa har de varig m'en.

Foreldres reaksjon: Mail fra Turid> "Hvorfor er du så redd for å fortelle meg om stjernen? Jeg skal ikke rable over den, du kan slappe helt av... Høres ut som om dere lever livet!
Her er det ikke så mye nytt fra dag til dag. Jeg har forresten tatt en liten tatovering jeg også. Mellom nussene, det var veldig vondt, men jeg angrer ikke. Ikke bli sint, vær så snill."

(understreker at Turids tatovering aldri ble gjennomfort. det var bare tull, men hun klarte aa lure jentene greit.)

mail fra Anne Karin> Uff, uff.. I nakken haaper jeg?! Ingen flere stunts, rolig tur fra naa av!

Bente har vel enda ikke faatt det med seg saa naa ble du vel litt overrasket, men Linn mottok en mail her forleden hvor tittlen var: " Hallo Pikk!"
graadig morsomt..

P.S. dataen er klikket (skjermen) saa det blr vanskelig aa laste opp bilder av jentenes underverk!

xoxo
Gossip Girl

1 kommentar:

  1. Eg har ikke ord. Det er helt utrolig. mitt på halsen?

    SvarSlett