mandag 2. mars 2009

All good things must come to an end

Vel, så er det nå slik at jentene har fått nok. De er lei av å slappe av, det er tross alt aktive jenter vi har med å gjøre..
De trodde de kunne holde ut i 2 1/2 mnd, men det ble for lenge å backpacke. En avslutning var kommet nær.
Det var en avgjørelse som ble gjort i fellesskap i en park i Guatemala 27/2 2009.
Det er på tide å la ryggsekkene seile. Sette kursen mot andre høyder.
Det er no bare slik at alle virkelige gode sanger må ta slutt en gang.
Ingen kapitler kan vare evig. Slik er livet, også turen til jentene.
La meg fortelle deg om jentenes nye kapittel, "Turneen"..
I en liten musikkbutikk i Guatemala ble jentene bitt av musikkbasillen.
De så for seg dem selv bli hyllet av millioner av fans på ymse scener gjennom hele Amerika.
Litt coverlåter, litt selvlagte.
Ingen av de har det store musikktalentet, men det stoppet ikke de tre ivrige musikantene.
Hver sin ukulele ble kjøpt, og bandet " Das grose band" ble startet.
For tiden er de i Belize, bor på stranden under palmer, å holder konserter regelmessig.
De regner med at de skal begynne å gå i pluss på kontoen igjen...
Med et par hiter skal jeg innrømme at de klarer seg helt midt på treet..


Xoxo
Gossip girl

5 kommentarer:

  1. gratulerer jenter!dere har herved laget den morsomste bloggen jeg noen gang har lest iallefall!!gleder meg til å stå opp om morgenen i kalde england, lage meg en kopp kaffe og sette meg ved kjøkken bordet for å lese :) kan lese de om og om igjen, ler like mye hver gang!
    husverten min blir mer og mer irritert fordi hun ikka kan forstå, har prøvd å oversette hver gang, men det blir liksom ikke så morsomt da..
    Super kult jenter!!gleder meg til å høre "live" historier i sommer :)
    kos dere og vær forsiktig!
    Ps. dere kommer ikke innom eksotiske england da :)

    SvarSlett
  2. Dere mener vel ikke at dere tar kursen hjemover?? Som til Norge??

    SvarSlett
  3. Baaare tuller!;) Jeg tok den altså! Dere skal bare på "turne"! ;) Kult, gleder meg til om de tre norske jentene som slo igjennom i Amerika!:D

    SvarSlett
  4. Veldig kjekt å høre Karina! gir oss ny insprasjon til å skrive videre, noe som skal skje i nærmeste framtid.
    Vi tenker å ta eksotiske England på sikt, og da snakker vi sommeren. håper du er der da å stiller på shopping! :-)
    Klemmer fra Mexico

    SvarSlett
  5. og til deg hege.. ingen av oss ble særlig overrasket over at du trodde vi var på god vei hjemover.
    5 uker til! :-) og by the way.. det går veldig bra med "Das GROSE band" ( det er da navnet på bandet vårt om gossip girl glemte å nevne det i innlegget)

    SvarSlett