onsdag 28. januar 2009

avreise!

Linn har det meste på stell. Hun har organisert det meste av turen med samtykke fra Anette og Anne-Bente. Sekken hennes var klar for en uke siden (+-) og alle papir er i boks. Anne-Bente har kjøpt det meste av medikamenter samt en del andre praktiske ting. Sekken blir vel ikke riktig klar før noen minutter før avreise.
Anette tar det ganske med ro hun og. Det gjenstår enda en tur på apoteket, og det meste ligger i usystematiske hauger på sengen.
Men tur skal det bli på disse tre jentene, og jeg ser for meg de kommer til å ha det moro!
Jeg tror allerede i kveld når de ankommer Flesland, at jeg kan begynne å gjøre mine observasjoner som skal avsløre alt det morsomme, flaue, og spennende som venter de neste 10 ukene!

gossip girl
-xoxo-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar